Klachtenprocedure
Dezorgleert

Wij hopen dat je tevreden bent over ons, en onze e-learnings, coaching en klassikale lessen. Mocht er toch iets niet naar wens verlopen of ben je niet tevreden dan horen wij dat graag. Hieronder lees je hoe je een klacht kunt indienen.

Bij klachten: alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

  1. Het indienen van de klacht

De klant kan een klacht rechtstreeks indienen aan een van de bestuurders, Jessica Haverkamp of Birgit Hoeve tijdens een e-learning, klassikale opleiding of training, of via een e-mail aan klacht@dezorgleert.nl. Een klacht met betrekking tot een e-learning module moet binnen één maand na afronden van de module worden gemeld. Klachten over coaching of klassikale lesdag indien mogelijk op de dag zelf. Anders uiterlijk binnen 1 maand na de coaching of klassikale lesdag.

  1. Registreren van de klacht

Dezorgleert registreert de klacht in het eigen klachtenregistratie systeem.

  1. Wat gebeurt er met de klacht

Binnen twee werkdagen neemt Dezorgleert via e-mail contact met je op. Zo nodig wordt in deze e-mail om meer toelichting gevraagd. Is de klacht duidelijk voor Dezorgleert dan staat in de e-mail een samenvatting van de klacht, hoe de klacht wordt opgepakt, afgehandeld en binnen welk termijn.

  1. Het afhandelen van de klacht

Binnen het gestelde termijn zal de klacht worden opgelost door Dezorgleert. Je wordt hierover geïnformeerd in een e-mail en wordt gevraagd hierop te reageren. Als er binnen twee weken geen reactie komt, dan gaat Dezorgleert ervan uit dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Ben je niet tevreden met de oplossing, dan gaat Dezorgleert in gesprek met je om samen tot een oplossing te komen.

Is er toch meer tijd nodig om de klacht op te lossen dan word je direct geïnformeerd.

  1. Het sluiten van de klacht

Klachten worden geregistreerd en in een beveiligde omgeving voor 2 jaar bewaard.

 
  1. Doornemen van de klachten

De bestuurders van Dezorgleert nemen maandelijks de klachten door de in het klachtenregistratie systeem om er zeker van te zijn dat alle klachten worden behandeld.

Stel je vraag via WhatsApp
Dezorgleert.nl
Hulp nodig?